19 November 2012

فى ذكرى محمد محمود

عمرى ما هنسى اليوم ده .. من سنه فاتت .. كنت لسه أيامها طالب و قاعد مأنتخ فى المدينه .. و صاحبى يتصل عليا يقولى تعالى ضرورى .. كنا حوالى الساعه 11 بالليل و الدنيا برد و انا قاعد مستغطى و دفيان و مش دارى باللى بيحصل فى محمد محمود
رحت لصاحبى لقيته نايم ع السرير

بنطلونه غرقان دم علشان .. (الحمد لله) .. الرصاصه صابت رجله بس !!!
طبعا المنظر مفجع بس ده ييجى إيه فى اللى عينه طارت و اللى مات

عمرى ما هنسى انى كنت جبان علشان
أنا منزلتش محمد محمود 
ندمـــــــــــــان
و انى كنت غبى علشا مفهمتش لعبة الإخوان و العسكر و الإعلام ضحك عليا و علشان كده
منزلتش محمد محمود
ندمـــــــــــــان

لكل اللى نزل ... إنت أحسن منى و من الإخوان و من أى حد باع دمك بالرخيص
الحاجه الوحيده اللى ممكن أكفر بيها عن ذنبى
هى إنى و بعلو صوتى هقول يا نجيب حقهم يا نموت زيهم
دم صاحبى المفروض ميضيعش هدر
 حق اللى ماتوا فى محمد محمود لازم يرجع
المسئول لازم يتحاسب

**********
الثوره على الحيط مرسومه جرافيتى
متلونه بالدم
دم شهيد متدهب بدمع أم
*********
 ******************

No comments:

Post a Comment